Alla hjärtans dag

Jag minns när man var liten, dagen betydde ganska mycket och man hoppades på att få den där rosen i skolan.
Jag fick aldrig någon ros vad jag minns och jag kommer inte ihåg vad jag tänkte om just det heller.
Det känns som att min hjärna har börja att förtränga minnen igen. Jag fungerar så. När så mycket nytt skall in måste väl lite bort eller? Så är vi nog inte men starka nya erfarenheter förtränger tråkiga som lyckliga minnen vare sig jag vill eller inte. Mycket av det jag har glömt är jag väl glad över att inte komma ihåg iofs. Som min första pojkvän. Vi var tillsammans i ett år.. och jag minns inte ett dugg av vårt förhållande.. bara anledningen till varför vi gjorde slut. Hemskt att det blir så egentligen. Tur att jag har mina dagböcker.. iofs har jag slutat skriva för ett par år sedan.. tvärslutade 2005 efter att ha skrivit detaljerat om många minnen. Bra som dåliga!

Jag tänker fortarande så det knakar. Häromdagen gick du ifrån mig.. vad skulle jag göra och vad hade jag gjort?
jag förstår inte.. snälla hjälp mig att förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0