Linda vandrar i lugnets tecken

God kväll!

Jag skulle ha en helg i lugnets tecken och det fick jag minsann!!

Fredag: Efter jobbet åkte jag till Helenas butik! Där var jag i 1,5 timme kanske. Snackade familj, kärlek, framtidsplaner, och så passade jag på att gulla endel med Nova. Efter hennes avslutade jobb körde hon mig till mc Donken där vi avnjöt en varsin meny. Sedan drog vi vidare till Herrhagen där hon släppte av mig för jag skulle hem till Märtan.
Väl hos Martin hade vi gjort upp att jag skulle lämna nycklar och kolla post. Blev kaffe och massa jobb prat istället. Sedan öppnade han ett jätte gott vin som han bjöd på. Efter någon timme eller två och extremt mkt jobb snack så kom Helena återigen och hämtade mig, för vi skulle nämligen på bio med ett annat par. Det blev premiären av Flickan som lekte med elden. Filmen var väldigt bra för att va svensk, som J sa om den första filmen. Synd bara att Paulo Roberto var med i filmen, han drog ner skådespelar talangerna extremt mycket.. för han är så kass skådis!! men förutom detta lilla snedsteg i filmen så var den en svensk james bond film och sevärd!

Sedan var de bara hem o nanna, jag var extremt trött!!

Lördag startade med mys med storasyster, frukost och tidning i all dryghet, som planerat! Snackade i telefon halva förmiddagen också. Sedan vid kvällningen gjorde jag mig iordning och cyklade ner till klubben för att gå på 30 års fest med Helena. Jag var väldigt trött igår så jag var tyvärr inte kvar så himla länge. Träffade Torsby Stefan och det var lika kul som vanligt! Vart mkt ordkrig om vem av oss egentligen som har den stora äran att bli kallad Tingeling! jag anser att det är han som är Tingeling, eftersom han är extremt likt Henrik Dorsin.
Cyklade hem tidigt och somnade efter ett par trevliga sms.

Idag tog jag mig en skön sovmorgon igen, för den var jag värd! Sedan har jag inte gjort annat än kollat på alla repriser av Idol (eftersom jag aldrig kollar tv på vardagarna). Sedan har jag ätit mycket god mat som mamma gjort, jag har drygat framför datorn, och tvättat och hängt tvätt!!

Nu regnar det och jag o mamma ska strax åka och lämna syrran på gruppbostaden! Blir nog en tidig kväll för jag skall som sagt upp tidigt imorgon!

Till veckan blir det jobb jobb och åter jobb, mån-fredag! Skall plugga en hel del, planera flytten och köpa ny säng kanske. Sen skall jag nog förhoppningsvis träffa J till veckan!

Jag och syrran som små

Zeke som valp





 Miss You like crazy!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

skönt med en lugn helg! det behövs!

2009-09-23 @ 10:44:15
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: line

finaste Zeke!

2009-10-13 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0