En människa

Hon tål inte hur mkt som helst!

Hon är inte skapad för att kunna motstå svårigheter utan att ta skada

Det är normalt att gråta och att sörja

Om man inte gör det skapas stenar, stenar som är tunga och blir till en börda

Jag har inte hunnit att sörja

Känner en börda

Mitt i allt är jag lycklig

Jag ska le när jag är ledsen fast jag ler för att jag är såå glad!

Mycket har jag gått igenom under min barndom. Sett situationer som jag aldrig önskade någon annan att få se

Situationer som kan få många på fall resten av livet. Men jag vet att jag är stark

Men detta året hittills är nog det svåraste jag har genomgått

Tack Johnni, min familj och mitt jobb för att ni ger mig en stor anledning att vakna med glädje!!

Kommentarer
Postat av: line

skriv inte såna saker.. nu sitter jag här och gråter, fast jag ska vara glad . allt ordnar sig, man får vara ledsen.. man måste kunna vara ledsen och sörja, även om man inte visar det.. liksaså att vara glad som ledsen är jättebra. Du vet att du alltid kan prata med mig och alla dina andra nära och kära... puss på dig

2009-11-15 @ 14:58:34
Postat av: Fia

styrkande kram till dig!

tyvärr har ju allt ont något gott med sig, som du skrev, du är stark, starkare än många andra!

jag är så himla glad att jag får lära känna dig!

ibland gör det att jag inte känner mig fullt så ensam i vissa saker.. (oj, nu blev jag för djup för mitt eget bästa..)



glöm inte o sörja.. man mår bättre av att sörja än att inte sörja o mitt i all sorg är det, vilket kanske kan kännas konstigt, okej och väldigt skönt att vara glad och känna sig lycklig!

ta tillvara på båda..



du vet väl om att du är värdefull...



go kram

2009-11-18 @ 22:46:42
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0