Träningsvärk!

Japp då är de söndag och en alldeles ny ogjord vecka står bara o väntar på mig, nya möjligheter och prövningar:) Spännande!! Resumé av helgen:

Fredag: Efter praktiktid åkte jag hem. Väl hemma lagade vi tacos och avslutade kvällen med att se på filmen Patrik 1,5. Sen var de bed time! Tröttttt!!!

Lördag: Efter en mysig frukost gick jag ner på stan o mötte upp Sandra o bror Thomas. Tog vidare bilen mot Hammaröa och sa hajj till mamma o pappa, sen vidare till min storasyster Marie för att hämta upp henne. Sen åkte vi samt bror me tjej till mig på Herrhagen. Sedan kom även Fam. Thorén (syster, svåger o mina två gudbarn) plus Line så vi var ett stort och glatt gäng som hade samlat ihop oss! Vi fikade och myste och barnen lekte för fulla muggar. Efter besökte åkte jag till Skoghall igen, hämta upp Helena o Line sen vandrade vi till Anna. Thomas o Sandra joinade oss en bit.
Väl hos anna var de Schlager på hög nivå. Line hade till och med glittriga strumpor, dagen till ära ;P
Fel låt vann, btw!!!! Tappade hakan totalt när hon vann- Jag trodde fullständigt på Uggla, gillar dock inte låten men trodde ändå att alla andra rösta på henne. Mina favoriter var Emilia och Alkazar.
Efter lite "Gå ner i split" tävlingar samt magmuskel kamp så gick vi ner mot Soft. HAHA, hade ju lovat Line en låt på kareoken :P Hade rätt kul ändå! Sen vart de bussen till stan vid två, burgerking stod på tur sen mötte ja Zeke o Martin på cykel strax därpå. Jag slockna rätt snabbt!

Söndag: Klockan ringde o väckte oss vid nio tiden. Trött!! Bara o slänga på sig kläderna! En skidtur i Sunnes skidbackar stod på dagens schema. Blev en kanonfin dag där den gråa tonen på himlen byttes ut till klarblå färg och solen stekte oss varma om kinderna. Vi åkte hela dagen och det var både underbart klart och friskt och väldigt roligt. Trilla ett X antal ggr men känner att min avancerade teknik går framåt :P Däremot så känner jag redan av träningsvärken.. ett dåligt tecken på vad som komma skall framöver :S
Efter skidturen åkte vi till svärmor där morfar va på besök. Vi fick god mat som vanligt och jag va nöjd och lycklig! Mat är de enda jag har tänkt på idag nämligen haha! Man blir hungrig i backarna!

Nu efter att ha förberett morgondagen va de gäller kläder, väska och matlådor så är jag kanon trött. Det bränner på kinderna fortf. och kanske fick jag mig en liten bränna! :)

Nu blir det bed time för min del. Vill tacka Anna för den goda drycken igår, men även Line o Helena ( o Anna) för sällskapet! Va riktigt skrattskojs!!

Som sagt, nya möjligheter står på tur!! Jag ska ladda batterierna för att välkommna dom med energi!

Kommentarer
Postat av: Fia

åå vilken härlig helg du haft! :) skööönt! :)

det är då man känner att det är såååå värt att ha flyttat hem ;)

ha en trevlig vecka! Kram kram

2009-03-16 @ 13:06:48
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: line

haha glittriga strumpor :P jaså du la märke till dom du :P ja det var kul.. men dom har inga bra kareokelåtar juu! tar alltid samma låtar haha vilken tönt jag är! bra att du kom hel och välbehållen efter krogen kram

2009-03-16 @ 13:25:58
Postat av: JOssan

Patrick 1,5 är jätte bra...

:)

2009-03-16 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0