Ont i magen

Kommer ni ihåg inlägget jag skrev då Zeke hade rymt i samband med att jag gick hem från praktiken den dagen. Anledningen till att jag gick hem var pga magsmärtor. Denna magsmärta har suttit kvar mer eller mindre varje dag i samband med illamående. Blä! vet inte vad det beror på. Är ju inte så illa att jag har brytt mig om att ringa vårdcentralen heller iofs. Idag skulle jag på ett stort seminarium med praktiken, ett påkostat sådant som handlade om Omvärldsanalys. Såg fram emot det! Tyvärr tog smärtan över igår kväll så jag bestämde mig för att ta en vilodag idag:(
Tråkigt. Men eftersom de kommer och går så orkar jag inte ringa vårdcentralen.. men ja kanske borde?

Något roligt är i alla fall att jag kommer att vara i kil i resten av min praktiktid, dvs till 6 juni 09 :) Lycka!
Min handledare har redan fixat  så att jag kommer att få nån/några? veckor på bistånd i kil. Bra! Skönt. Min lärare i Örebro tyckte att jag gjorde ett bra val. Man ska tydligen ändra om framöver oxå så att man egentligen blir på ett ställe i 20 veckor, istället för 2 ställen med 10 v/vardera.

Nej nu ska jag fortsätta dricka lite blåbärssoppa och fundera på mysteriet med min mage...

Börjar få lite ångest över sommarjobb.... kanske är de som spökar?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Så det blev samma ställe tiden ut? Ja trivs du så är det ju underbart :) Ta hand om dig vännen!

2009-03-04 @ 17:46:07
URL: http://jarvidsson.blogspot.com
Postat av: Fia

ååå va skoj!! :) grattis!

har lite ångest för min höst.. att tänka taktiskt och sååå... blä, vi borde ses, behöver nån mer synvinkel..

jobbigt med magen, usch! du ja skickar en mail till dig som kanske kanske kan hjälpa dig med sommarjobb..

hoppas magen blir bättre! kraaaaam

2009-03-04 @ 19:36:41
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0