Jag har vart ganska duktig!

Resumé av helgen:

Fredag: Efter god middag slängde vi återigen på en film (som vi gjorde förra fredagen)
Jag somna efter 20 min sen kröp jag mer eller mindre till sängen. Trött efter en hård arbetsvecka!

Lördag: Vaknade vid tio. Tog långis med vargtass. Vid lunch stack jag till friskis och solade, sedan avslutade jag besöket med ett afrikansk dans pass (Hade skit kul)!!!
Efter passet var de snabba pucka till stan (efter dusch m.m såklart) Skulle till systemet och sedan inhandla presenten till märtan. Sedan stack jag till sibylla o tog en burgare sedan vänta jag in syrrans buss.
Vi åkte sedan hem till herrhhagen och städade igenom lägenheten. Strax därpå tog vi en långis med Zeke igen. Han var totalt jätte lerig så dusch på hund väntades (inte det lättaste) han hatar o bada, iafl inne!
Efter hockye matchen kom grabbarna som redan då var ganska på lyset. Hade iafl väldigt trevligt och jag tog det ganska lugnt eftersom vi väntade besök från märtas släkt dan därpå. Kvällen avslutades på Ankan där jag tydligen tycktes ha en "kyss mig på ryggen " skylt eftersom alla gick o pussa mig på ryggen??? Blä

Söndag: "Pigga" och glada vaknade vi alla. Våra systrar sov hos oss inatt och det var ju trevligt!
Vid tre kom besöket och det var ännu trevligare! Längesen man träffade alla!
På kvällen åkte ja o Zeke hem till Anna där vi tog oss en 2 timmars promenad i kylan. Var helt underbart skönt att få röra på sig, trots att vi mådde illa både här o där under promenaden :) Tur att vi hann ;P

Igår var jag på praktiken igen. Tiden går fort när man har kul. Idag var egentligen den dagen som jag skulle ha slutat på Sannerud. Nu återstår 10 härlliga veckor till. Igår sa min handledare att han tyckte att jag nog skulle klara av att vara chef redan nu. :) Jag håller inte med honom iofs. Ja känner att det är extremt mycket som jag inte har en aning om.
Nästa vecka skulle jag haft mitt alldeles egna APT möte men eftersom jag ska på Ålandsresan så missra jag ju det, ite synd men som sagt jag hinner med fler eftersom jag ska va kvar!




Kommentarer
Postat av: Fia

skönt att du ska få va där resten av våren! själv ska jag ju ta lite hårdare tag i mitt praktiksökande from imorgon och resten av veckan..

fina bilder på er! :)

2009-03-24 @ 19:23:50
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0