Blask trask slask

Vi lunkar på, jag och min hund. Han bryr sig inte ett skvatt om att det är slask ute. Det gör jag. Mina fötter blir alldelse iskalla då vattnet går igenom mina skor. BLÄ

Jag vill ha vååår. Jag vill gå långa promenader och lyssna på ballader i min ipod. Jag är på ett ganska lugnt humör för tillfället och blir lite stressad av jäktad/stressad musik och hög volym har jag märkt.
Jag vill ha lugn och ro!

Igår var Helena här på besök. Vi korkade upp en flaska vin som smakade oerhört gott. Sen drog vi igång med bakandet av vaniljbullarna. Dom vart ganska lyckade måste jag säga. Helena håller nog inte med.. och visst kunde man ha haft mer klet i bullarna. Skoj var det iafl. Hon stannade till halv inatt. Vi tjatade om gamla minnen och om våra framtidsplaner.. eller jag tjata om vad ja inte ville göra med framtiden hehe.

Helena och jag har känt varandra sedan bäbis ålder. Vi har bott grannar i 18 år och har med andra ord umgåtts rätt mycket. Helena är en stabil människa som har bägge fötterna på jorden. Ganska mycket skinn på näsan har hon även om hon absolut aldrig tar någon större plats. Det är skönt att prata med Helena som kommer med många förnuftiga kommentarer. Tack för det trevliga sällskapet igår!!

Under kvällen kom Märtan hem från jobbet, Han var trött och slängde i sig en bulle innan han hoppade i säng. Vi somnade sent. Det gick en super dålig men hemsk film på fyran som ingen av oss kunde sluta titta på.. även om jag fick ont i magen av att se den. BLÄ

Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Jag är ganska trött idag men även ganska rastlös. Drog ett pokerspel på internet förut utan nån större framgång. Kom 10a av 57 spelare.. drygt.

Ska väl förmodligen åka hem till syrran sen när märtan kommer med bilen.
Kvällen bjuder inte på nån större händelse förhoppningsvis.
Vill passa på att säga Grattis till Fia som fyller 24 år idag. GRATTIS! Hoppas din dag blir fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Fia

tack tack! :)

2009-03-30 @ 19:02:59
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0