Karlstad, 090611

Studenterna går ut idag. Dom sjunger, är glada, dricker champagne och även om de gick ut med dåliga betyg så kan jag garantera att de är lika nöjda ändå. Det finns en andra chans för alla, det kan jag lova! Jag gick inte ut med allt för dåliga betyg, men inte de bästa heller och jag är nöjd för det.

Du ansvarar över ditt eget liv och det är bara du som kan styra det! Ogillar egentligen när folk skyller på andra när det har gått dåligt av olika anledningar. Jag har all förståelse när barn inte klarar sig i skolan pga. dålig hemmamiljö! Barn kan inte ändra sådana saker själv och se till att det blir bättre! Det är när man själv kan ändra på situationer men väljer att inte göra det.. som min förståelse avtar! Förstår ni? Hur ditt liv skall se ut kan bara du se till,  och vet du, du har rätt att välja precis vad du vill! Det är det som är det bästa!

Sitter och lyssna på Michael Bublé och njuter!! Helt nostalgisk idag!! Gudars så bra han sjunger!!
Bjuder lite bilder från de senaste dagarna!

Jag o Zeke kollar tennisen!

 Vyn från balkongen, Luftballong






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0