Monday morning..

Yepp ny vecka, nya möjligheter.
Har haft en kanondag egentligen, fast har väl inte gjort så himla mycket idag.

Praktikdags vid halv nio. Planerade dagen med min handledare. Under dagen vart de möte om bakterier, Legionella?
Sen skulle jag egentligen planerat hur vi skulle lägga upp semesterplaneringen med en dam på kommunhuset men hon var tyvärr sjuk. Sedan gick min handledare igenom hur man lägger upp en anställningsintervju, med frågor och sammanfattningsskala 1-10. Jag fick en 8a när han bedömde hur lämplig jag vart för jobbet som chef. 8 är rätt högt, för att endast ha gjort 1 vecka:)
På onsdag ska jag hålla i min första anställningsintervju, SJÄLV!!
Han fråga om jag ville att han skulle vara med, men nää.. detta klarar jag av själv! Som sagt, visa framfötterna!!

Har fått bra beröm idag med:) Jag är så glad!!!

Har vart mycket piggare idag.. fast när jag vart hemma igen vart ja ganska mkt tröttare.
Ikväll är de Bonde Magnus som får sin Emma på tv, MÅSTE SES!!

Igår vart jag btw kallad för pensionär av H när jag berättade om mina morgonrutiner för henne. HAHA.. jaaa.. ja börjar bli vuxen tor ja!!

Nej nu ska vi till Willys!!
Mina csn pengar är fortfarande spårlöst försvunna!! :(

ps: Bild på mitt kontor kommer väl imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Åååå Linda va kul! Å spännande! :) Här sprätter det i min kropp, hade jag varit lite smidigare hade jag hoppat en liten segerdans för all beröm och allt positvit du fått med dig! :)

Spännande med en kommande bild.. hihi

Dags för mig och ta tag i min kommande praktikperiod också.. ska bli kul och se hur det löser sig.. eh!

Ta åt dig allt positivt nu och visa framfötterna och sug åt dig all lärdom :)

2009-01-27 @ 11:55:55
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Natalie

Bra betyg där! ;) Och kul med praktik! Jag ser fram emot den tiden, nu är det bara en massa tungviktarböcker med detta hemska fackspråk att kämpa sig igenom här borta... Den biten du redan har klarat av, med andra ord! Hehe! Men, jag skall icke misströsta, första praktiken är ju redan om två veckor! Gah! :) Hoppas du får en fortsatt lyckad praktik! Hade! Kram

2009-01-28 @ 07:24:21
URL: http://natta-myown.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0