"Imorgon ska jag sova"

Ja, den tanken har jag haft heeela dagen.

Idag har jag medvetet kämpat med att inte öppet gäspa på praktiken. Detta efter min handledare såg mig storgäspa på hans kontor haha. Jag gör det omedvetet och inte alls för att han e tråkig. Hur kämpar man emot en gäspning.. ungefär lika svårt som att kämpa emot en nysning. Ja.. alltså för honom fick jag gäspa hur mkt jag ville men de är ju klart, om man ska bli chef är detta något man måste lära sig tidigt och han har såå rätt. Inte för att jag skulle gäspa på möten osv men tänk om man skulle glömma bort det? Vad visar jag för bild utåt då? Jag vill visa mig intresserad, entusiastisk, noga och empatisk. Med en enda liten gäsp kan allt detta försvinna! Inte för att detta är så stor grej men.. typ de enda "negativa" som man kan säga att denna veckan har innebärt.
Annars har veckan rullat på. Som sagt, fortfarande väldigt väldigt  mycket positiva reaktioner från min handledare. Jag har nog aldrig fått så här mycket positiva reaktioner från saker som jag har presterat förut. Jag är super nöjd!! :) Lycka!!!

Tyvärr har jag däremot börjat att stressa upp mig inför sommaren och sommarjobb. Vill inte tillbax till min gamla arbetsplats och de finns ungefär 2 saker som jag kan tänka mig. 1 är att jag får ett jobb som passar mig efter min utbildning. 2; jag åker iväg me neniz och jobbar i norge i ett par veckor. Detta kan sedan innebära att jag kanske kan slippa ta fullt csn lån till hösten och det skulle va skönt!

Ikväll var det meningen att jag skulle iväg o träna. Vid 18,40 började jag samla ihop energi, kläder och vatten för att sedan 19.30 skulle vandra iväg till träningen. Tänkte slå en släng på schemat vilken sal vi skulle va i innan.. och där till min förvåning ser jag att träningen började 17.00.. vilken skit!!! Nu när jag äntligen va på G.
Jaja, nära skuter ingen hare så imorgon är det jag och vargtass som vandrar hela vägen till skoghall (7,5 km) och tillbaka.
Martin ska ändå jobba imorgon på K.G. Hoppas på att Bror Thomas, hans flickvän Sandra och Syster Line kanske vill joina mig på hemvägen. Iofs ska dom ut ikväll så sannolikheten att detta sker är ju verkligen inte så stor!!!

Nu ska hur som hellst jag och martin mysa framför tvn. Igår såg vi den där nya filmen med Winslet och Di Caprio. Var ingen höjdare som jag hade hoppats på.. inte om man jämför med titanic hehe.. men den får väl en trea/fem.
På söndag kanske vi blir ett gäng som drar till hovfjället över dagen!!
Hoppas hoppas hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0