Monday morning

Idag är det måndag. Blev nyss väckt av syster och hennes barn. Jag låg precis i min skönhetssömn, men blev ju störd så nu är jag lika ful som innan jag la mig.

I lördags åkte jag, Line, Marie, Malin Alva och Alfred till Lillerud och gick på Lullerudsdagarna.
Vart lite incidenter i början men det lugnade ner sig och blev en ganska trevlig trip. Däremot kom regnet precis innan avfärd och i den leriga marken vid parkeringen fastnade nästan varenda bil, syrrans var en av dom. Ja körde mammas bil med 4-hjulsdrift så det var ganska lätt för mig.

Efteråt åkte vi och fikade hos Malin med familj. Jag somnade i en tre sits med Marie, Malin och två småbarn.. hur kan man ens göra det? Lagomt skit trött med andra ord. Har inte sovit allt för mkt den senaste tiden.. fast jag ska iofs inte klaga.. vet en som har det värre!!

Väl hemma hos mamma o pappa igen slängde jag mig framför datorn för en sista koll på mailen för att senare inta sängläge.. men då kom syrran Line på den briljanta idén att jag skulle följa med henne och Sara o bowla i stan. Efter många om och men så följde jag med.. Efter bowlingen, som jag förövrigt blev rå dängd på så drog ja o Line till Ankan. Hade ganska trevligt.

Igår träffade jag J igen. Vi vandrade i skogen och efteråt satte vi ihop en ny hylla till M. Vart inte en så lång date men det var lika trevligt som vanligt. Åkte sedan hem till syster och hjälpte svåger att sätta upp tapet i taket. Sedan körde jag hem M till gruppbostaden. Tillbaka till syster och fortsatte tapetseringen.. sedan kom Martin och lämna Zeke. Vart ett himla fläng och släng igår.

Nu snart skall ja o L till J och M o hjälpa till med flyttstäd.. om vi hinner. Han har ju inte så mkt saker så vi lär ju inte behövas. Men antar att de vill ha lite social närvaro vad jag förstod.


Btw.. fick reda på min nya lön idag!! Den var mer än vad jag trodde om jag säger så!!

Kommentarer
Postat av: Fia

göttmos! så nyfiken på hur det gick!

2009-09-10 @ 18:55:45
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0