Män som hatar kvinnor

Borde inte filmen egentligen heta kvinnor som hatar män...? Såg den igår, den får 6/10 Linda solar av mig.
Skulle egentligen fått 5 men med tanke på att det faktiskt var en svensk film så ändrade jag mig.

Igår var jag trött, super trött. Sov över hos Nenis i förrgår pga att vi skulle till Åmotsfors och hämta min nya dyra soffa
vid sju på morgonen. Helena slingade mitt hår under natten sen lekte vi skugg charader så kom inte i säng så tidigt.

Var enormt trött på morgonen, första morgonen på nästan hela sommaren som jag vaknat vid sju frivilligt! Att Helena ställde upp helt gratis för att köra mig fram och till baka förstår jag inte, men hon är en riktigt bra vän det är en sak som är säkert iafl!! Eller så är hon helt enklelt knäpp.. :P

I natt hostade jag igenom hela sömnen.. jag sov aldrig tror jag. Däremot frös jag och saknade återigen mitt duntäcke som jag har på herrhagen!!! Imorse vart det en varm dusch, varmt kaffe o smörgås sen iväg till stan och kollade lite
möbler med J. Jag råkade olyckligtvis se en jävligt snygg soffa som va billigare och snyggare än min nyinköpta soffa..
Han skrattade gott.. jag grät!

Nu är det kasst väder!! Och ganska kallt! Igår gick jag och Line fram och tillbaka till stan med Zeke och jag har några blåsor på fötterna om jag säger så!! Funderar på att gå ner mot centrum och fixa några ärenden!!

Har fått lite problem med mitt csn.. för måste ju kunna bevisa att jag studerar och får csn vid kontraktskrivingen imorgon. Men.. har ju inte ansökt än i och med att jag inte har löneförhandlat än...
Funderar på om det skiter sig om man inte kan betala typ 4 hyror i förväg så dom tror på en att man har pengar?
Jag har köpt mig en söt blus som jag skall ha på mötet på fredag!
Btw imorgon skall jag träffa delar av fam, Simonsson, F och V! Ska bli väldigt trevligt att ses!!! Saknat er så!

Ikväll blir det några Kalla o kanske nått spel med A och L. Ha det trevligast!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

tack för idag! det va mycket trevligt och ses! ser fram mot och få se din nya lya och den där utlovade middagen! :)



goa kramen till dig!

2009-08-27 @ 21:03:37
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0