Städdag

Idag har det vart en bra dag men:
Vaknade av att jag inte kunde kissa.. väldigt konstigt. Var jätte kissnödig men de gick inte! Total stop!
Tanken slog mig att jag kunde få bli tappad! GAAAH! Paniken steg! Usch va hemskt det var! Men efter ett par minuter gick det bättre. Vad berodde detta på? Skummare än skumt!

Heleniz ringde och vi tog shevan in te Bergvik. H: "Ja, Maxi lär väl vara öppet idag?"
L: "Ja, kanske. Men inget annat tror jag!"
H: "Gött, då lär de inte va så mkt folk! "

Trodde vi ja. När vi kommer så är ju för fasiken hela Karlstad på bergvik. Vet ni varför? Jo för nästan hela FBK satt ju där o signerade autografer. Och ni skulle ha sett kön!! Litte pinsamt mycket faktiskt! Visst jag förstod barnen men haha.. det var ju nästan bara män över 35 som stod där. Hehe.. skulle jag aaaaldrig gjort!
Efter skavsår av dom framtagna vårskorna drog vi hemåt efter hårfärgs inhandling.
Tog en runda med Zeke på lamberget där hela sveriges mc förare tydligen befann sig!
Har ju vart en kanon dag ute och jag kände att jag kunde gått 70 varv runt tjärn.. men orken fanns inte. Gick hem och städade igenom hela lägenheten istället. Nu är det dammat, torkat, dammsugat och skurat överallt. Mmm.. så skönt!

Nu ska jag snart ta en lite kopp kaffe och kanske ringer jag Neniz och stör henne. Hon har halva k-ds herrklubb där borta och jag förmodar att hon behöver lite stöd :P

Påskparadski imorgon! Wihooo va skoj! Sen som sagt blir det 30 års fest på mc klubben. Skojs!
Påsken kanske är rätt kul ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0