Nu får det vara nog!

Jag blir helt galen av att vara instängd hemma!
Att vara sjuk är detsamma som att sitta i fängelse. Ja de är så det känns i alla fall!!
Skulle göra nästan vad som hellst för att bli frisk nu! Har iofs provat allt och jag får väl erkänna att
nu kan bara naturen göra sitt!! Men tråkigt har jag!
Har iofs massa o plugga men eftersom jag svettas hela tiden så kan jag inte heller sitta still i fem minuter.

Snälla gud!! Jag ber dig! Gör mig frisk!!!

Jag vet, jag tror inte på Gud så de blir väl inga mirakel gjorda idag. Men... hade ju hoppats på att få gå till praktiken imorgon men de ser inte vidare ljust ut inte.

Suck, jag är så ledsen!!

Typiskt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0