Mystiska droger!

Nej.. vet ni?! Jag är fortfrande inte frisk! Nästan sjukare. Nu orkar jag inte längre!
Gick till vårt medicinskåp förut. Som den undersköterska jag är så finns de massa grejjer i skåpet (fast jag är nästan aldrig sjuk så det är ju inte överdrivet med saker).
Hittade en karta med mystiska tabletter. Jag kände igen dom men kommer inte ihåg vad de är för tabletter eller vart jag fått dom ifrån. Märtan berättade att dom var köpte i Indien. Antingen var det sömntabletter eller tabletter för hans dåvarande förkyldning han fick i Indien som aldrig släppte. Det vi minns är att tabletterna fick honom tillfrisknad.. om det nu var dom jag höll i. Jag har chansat och proppa i mig en tabl. Ja.. skulle ju inte göra nått om jag fick somna lite!
Tror att vi kom fram till att det var förkyldningstabletterna så ni kan pusta ut!

Vart tyvärr ingen praktik imorgon ( om jag skulle bli frisk ). Min handledare skall på flera hembesök som inte passade sig för studenter. Synd! Däremot så vet jag att min andra handledare kanske behöver min hjälp så kanske åker jag dit.

Drygt att bara sitta här måste jag säga!

Nyss kontaktade en gammal kär och go vän mig. Hon bor i Gbg och har precis börjat studera. Det är en vän som gör vad som faller henne in och det är väldigt spännande att umgås med henne. Nästan alltid lika glad! Vi är dessvärre väldigt lika och tyvärr lika envisa! Shitt vilka diskussioner vi hade när vi var små!! (Lärde känna henne i tvåan på lågstadiet)
Hon vill att jag skall hälsa på henne på valborg i den stora staden. Ja vill så hemskt gärna åka dit! Jag skulle behöva komma bort ett tag och få träffa nån utomstående. Däremot så firar ju jag o Märtan 7 år då.. så de passar sig väl inte.
Är jag en för hemsk människa om jag åker? Ja.. de är jag nog! Fast sju år är ju ojämt! Vi har ju faktiskt en förlovningsdag till hösten att se fram emot! :)

Fortf inget svar från Mölnbacka.. nee.. har väl inte turen med mig nu heller!!! Karlar! Alltid lika tur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0