Dåligt med inlägg

Jag laddar inför påsken. Har inte tid att sitta framför datorn hela dagarna :P

Igår fyllde Affe 3 år!!! Detta firades med leksaker i massor samt tårta och annat gott. Mysigt! Hann med en och en annan godisbit oxå. Grabbarna avslutade kvällen med den spännande hockeymatchen. Ja o Line gick med doggelito. Haha tror hela skoghall satt o kollade på matchen. Hördes ända in i skogen när färjestad gjorde sista målet iafl :P
Lille Affe, Åh vad stor han har blivit, kära lilla du! Alva har oxå blivit stor. Åh sexårsgruppen till hösten, Åh mosters tösabet!

Igår fick jag mitt skattebesked.... Grät nästan av lycka när jag såg det! Gyyysögött!
Lutar förövrigt åt att jag får återgå till mitt gamla jobb i sommar. Av mer än 150 ansökningar så förstår jag med att jag inte kom med. Dom är rätt biståndsbedömar tätai den här staden vad jag förstod det som. Jaja. Biståndsbedömarpraktiken börjar som sagt nästa vecka. Spännande. Kommer dock sakna min roll som chef nu!! Men oxå kul med nått nått.

på lördag blir det påskparaden i staden. Mostrarna skall spöka ut sig OCH VINNA TÄVLINGEN :) Jaha.. nehe den var bara för barn tydligen. Men men.. kärringar skall vi vara iafl! Kuul!

Lördag kväll blir det kanske nån date me Helena om hon tillfrisknar. Vill bara säga att du är så jävla bra som skrev alla åtgärdesförslag till H ryttarförening!! Och att dom gick igenom!! Kreativitet och amitioner flödar kring dig! Duktig du är!!!

Gillar folk som har ambitioner!!

Nej nu skall jag fortsätta plugga. Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0