Åh vilken resa

Ålands resan är gjord. Den var fantastiskt rolig. Åh vad kul jag har haft. En riktig skratt resa.
Jag släppte loss för fulla muggar och äntligen kände jag ett luckorus i kroppen. En känsla av frihet!
Igår var det praktikdags och jag var en aning trött men allert rent psykiskt. Kroppen var det där emot lite si och så med.
Idag är jag dessvärre ännu tröttare. Som tur är har jag en läsdag på praktiken så det funkar ganska bra. Slipper att tänka så mycket.
Förut ringde Anne som är biståndsbedömare i Kil. Vi har bestämt att jag skall få gå med henne i två veckor frånoch med veca 16. Spännande!!

Ikväll blir det D.A.D på nöjes med märta o companiet!!
Får så hur länge jag orkar stojja på!
Bilder kommer till helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0