YOU MAKE ME SICK!!!

Jo.. ni skulle nog oxå använt dom ordena... Om ni såg på förr förra programmet på Insider.
Vet inte varför jag inte nämner detta förrän nu? Men ja surfade på nätet och hitta en artikel om att man
har äntligen börjar fundera på att förbjuda tidelag... Grattis!! 

Hur satan tänkte man när man tog bort lagen mot förbjudning av sex med djur??
Tyvärr tror man att det nya straffet på lagen kommer att vara skrattretande...  Jag tycker nästan att man ska göra som förr: Fram till 1864 var det dödsstraff på tidelag i Sverige.

Herregud dom stackarna har ju inte en chans i världen att försvara sig.... USCH jag spyr bara jag tänker på det!!!!!!

Finns inga ord.....  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0