Värmlands besök

Jag var på möte med enhetschefen på "S-hemmet" i fredags. Mötet gick mkt fint och jag har fått ett fint kontor som jag skall va på  i tre månader. Kändes väldigt bra och vi har fått en bra kommunikation redan jag och A.
nu återstår det bara att hitta en till plats. Lutar åt kristinehamn.
Martin har fått praktik på Bup, (barn och ungdoms psyk) i k-d. Han e nöjd, och jag fördjävligt avundsjuk.

Igår drog jag med mig syster yster tillbaks till örebro. Tur var väl det för jag inser vad oerthört tråkigt jag hade haft här hemma om inte hon hade kommit. Märtan är nämligen på fyllebåten Birca och glider runt på havet.

Igår hade vi tråkigt ja o Line, så vi har filmat små sketcher som är väldigt roliga och über nördiga...
kanske lägger in nån så ni får se min riktiga sida. HAHA

Ikväll blir de kanske pub runda. Eller pulka... antingen eller haha! Bägge hade nog vart rätt skoj ändå:P

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Fia

som sagt, grattis till er båda! rätt avis på martin bup plats ja me ;O)



ingen dret med både pulka och pubrunda.. röj för min del med :)

2008-11-22 @ 12:56:21
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0