Obama eller McCain!

Det är faktiskt ganska sjuk att i tv-duellen i fredags mellan presidentkandidaterna Barack Obama och John McCain sågs av 52,4 miljoner amerikaner...

Kampen har börjat på allvar och det ser ljust ut för Obama. Jag skulle nog ha röstat på honom jag med. Jag tycker att hans tal låter bra, stabila och allvarliga med en glimt i ögat! Annars har jag lätt för att lägga dövörat till ibland när mäktiga människor talar om hur landet skall styras och hur bra just denna personen kommer att lyckas. Många svenska politiker har fått mig att till och med somna framför tvn... men inte Americas Barack Obama. Han har fått mig att vilja lyssna och hoppas! Han är en bra talare!!

Av mig får han en stor guldstjärna oavsett om han vinner eller ej, för han fick mig att bli intresserad! Grattis! Du är den första!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0