Ledigt

Idag var de meningen att vi skulle ha grupp träff med skolan. Men M ringde 7.20 imorse.. (då hon hade vart vaken sen halv fem  hurt hurt) Vart ingen grupp date.. och efter lite snack om helgens bravader stack jag ut på en skön morgonpromenad. Älskar att gå på morgonen.. fast helst ska det vara ännu tidigare för helt plötsligt vart det enormt mkt folk som stressande sprang runt på gatorna.. mesta dels mammor som skulle med barna till skolan.
Efter promenaden la jag mig brevid martan igen. Myys.
resten av dagen har gått i slöhetens tecken. Har suttit och kladdat på tavlor idag, ( min terapi). Sedan har vi övat Zeke i skogen och städat lite... inte gjort något vettigt mao... eller jo.. ja bada Zeke oxå.. de är ju faktiskt rätt vettigt om man vill ha rent här hemma.


GRODAN


Imorgon är de skola som gäller på riktigt... 10-15.00-

Kommentarer
Postat av: Fia

shit vikken sööööt tavla! Är den till Älv..? Ååå..



Legat och drömt inatt om inredning.. shit va jag kommer shoppa när man får en normal lön och röra sig med! Blir HELT knäpp när jag går på stan och ser massa fina grejer och vet att man MÅSTE hålla sig från det.. Men titta och drömma kan man ju alltid.. ;)

2008-11-18 @ 11:48:15
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0