Laddar

Okej, övertalningen kanske funkar. De ser ut som att de blir Glamour kväll på fredag med Ankan ( en nattklubb i k-d) som avslutning. Jahopp.. då var de dags att börja fundera på outfiten och planera frisyr och smink.. Förberedelserna är ju trots allt nästan de roligaste :) Glamour.. Hmm... Nå tips? Definitift klänning... Kanske lockar... troligtvis!

Snart är det dags att slänga sig i soffan för mitt favoritprogram, och kanske den enda serien jag följer året om, Desperate Housewives är ju snart. Herrgud, har ju lidigt i en vecka av längtan efter nästa avsnitt!! Lycka! HAHA

Men innan de blir det promenix med hunden. Synd att de är så himla kallt ute. Behöver en ny mössa. M "råkade" låna min mössa häromdagen när han var ute och joggade.. TACK! Den var blötare än en disktrasa efter en mastodont disk. BLÄ! Den kommer jag aldrig använda igen! Så nån som har nått tips på söta mössor så hojta till. Kom försten på en sak, på tal om mössor. Jag började fundera på om jag var för gammal för att använda mössa. Jag kom på att de var jag nog inte..  och när jag är 30 kommer jag oxå ha mössa eftersom då har man ju säkert kanske barn, och om barnen ska ha mössa så måste man ju själv ha mössa.. ( jag har ju inget emot mössor men ). Sen vid 40.. har man mössa då? Kanske.. men mer sällan?! Vid 50 års åldern är de väl absolut hel fel med mössa? Jag har inte träffat på en enda 50 åring som har mössa på sig.. om de nu inte är en sånhär jätte hurtig sak som cyklar till jobbet (som pappa då kanske) Han har ju iofs mössa på vinter när han ska cykla till jobbet. Men sen när man börjar bli lite äldre, 60-70 år.. då helt plötsligt har ju ALLA mössa... Varför de??

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag trodde man hade mössa för att man frös om öronen och om huvudet och inte beroende på hur gammal man var.. hm tål att tänkas på... jag använder iaf mössa, mössa är ju fint ju!

2008-11-04 @ 21:06:05
Postat av: Linda

Jo såklart man gör de.. men varför är de sån marginal skillnad på användandet beroende på vilken ålder man är.. de är ju den punkten jag vill komma fram till. Ja älskar mössor så egentligen har ja bara skrivit om de för att få upp diskussionen eller kollat om nån annan har samma uppfattning! :P

2008-11-04 @ 21:58:05
Postat av: Fia

mössa is the shit.. annars fryser man ju knoppen av sig! så himla mysigt med mössa också..

såg att stadium hade en del söta..



galmour på fredag.. nice.. då kanske vi stöter ihop på partygatan, jag ska dock på arena, GZA från Wu-tang clan kommer till lilla kd..

men ska hålla utkik efter kds galmourbruttor ;)

2008-11-05 @ 11:11:35
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0