God Morgon

Vid sju imorse gick jag en skön kall, och dimmig promenad. Jag vart inte piggare utav den, men min hund var glad.
Eftersom jag som sagt är sjuk ( influensa) så innebär detta att jag kan vakna eller somna på oregelbundna tider.
Jag är ingen morgon människa annars. Så såklart gick jag och la mig efter promenaden som annars skulle ha piggat upp mig.

För en stund sedan hörde en kär vän av sig. Hon försöker locka hem mig till Värmland på fredag. Hon ska på tjej/glamour kväll och ville oerhört gärna att jag skulle följa med. I mitt nuvarande tillstånd tackar jag nej, men ordet glamour lockar ju visserligen alltid. Smink, klänning och lite skumpa skulle faktiskt sitta fint!

Får nog fundera lite under dagen...

Kommentarer
Postat av: line (syrran)

snygg blogg linda! glamour låter ju härligt, hoppas du blir friskare tills dess då.

puss

2008-11-04 @ 15:01:43
URL: http://lillaline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0