God morgon!!

Slängde på nyheterna i morse. Barack Obama vann.. som de flesta hade hoppats på. De skrevs historia i presidentvalet inatt, och så många som har röstat har inte skett på ca 100 år, om jag har uppfattat de rätt. Slog på fyran, där satt Maloue med gäster. Flera talade om att dom hade gråtit när dom hörde Obamas tal! I need to see it!! 

Jag mår en aning bättre idag. Antar att det var Desperate housewives som fick i mig lite energi :P

Har förövrigt gått en timmes prommenad med Zeke nu på morgonen, och nu väntas det kaffe och frukt. M kommer förhoppningsvis hem imorgon kväll.. han kommer nog vara väldigt trött. Han har jobbat sen i tisdags. 



Idag kommer jag förmodligen att sitta på nätet och beställa hem nya böcker till nya kursen, och förmodligen kanske
hitta lite mer inrednings prylar till nya lägenheten!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0