Äntligen fredag

Har nyss kommit hem ifrån skolan. Nästan hela dagen har jag spenderat inne på universitetet. Nu sitter jag här med två engelska artiklar som jag ska ta mig igenom innan måndag. Känns bra. Mindre bra kändes det att lämna Flygare efter sista work shop föreläsningen, han är ju så bra! Lite kul att han tröttnade på klassen i slutändan.. jaja inte lätt o ha kolla på alla inställningar m.m.

Märtan ville ha med mig till Stallyktan ikväll för en bit mat & dryck. Men jag känner mig aldeles för trött för att ens vara så social som jag skulle behöva va i ett sådant tillfälle så vi väntar med detta tills imorgon.

Nu är Svampen blå föresten och den lyser så fint in i vårt kök... intresseklubben antecknar.

Måste bara få visa en så sööööt klänning igen. Nej ja är varken gravid eller i bröllopstankar (folk frågar varför jag är så angegerad va de gäller prat om barn o bröllop... men ja e kvinna?!:P Ligger i generna kanske haha.

Titta och njut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0