Bäbissar

Okej, nu är det faktiskt så att storken har kommit till värmland... för gudars så mkt barn det finns i magar nu och bäbissar som fötts.. just i Värmland!! Värsta Babyboom!!
Efter att min väninna Fia blev gravid har jag fått fnatt och läser allas familjeliv... jag är inne där säkert 5 ggr/dag.
Inatt fick det sina konsekvenser. Jag drömde att jag födde ett barn... och jag ammade!!
Och jag kan säga så här.. nu vet jag hur det känns att amma... för det var såååå verkligt!!!
Så nu skall jag förbjuda mig själv att snoka på familjeliv ett tag... Känner mig nästan skendräktig haha!!

Kommentarer
Postat av: Petra

jag vill också ha bäbis igen, min bäbis är ju så stor nu, 5 år i januari... herrejisses. Men nä bäbis får vänta några år till... känns inte rätt nu.. Kram kram

2008-12-02 @ 13:35:07
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0