Tråkigt väder..

Mmm.. regnet öser ner. Tiden känns stilla på något vis. Jag önskar att jag kan frysa tiden en stund, eller helst skulle jag nog vilja spola tillbaka den och göra om vissa saker..Oj, kommer på massa saker jag skulle gjort om.
Men men, nu ser livet ut som den gör. Bättre att se till att man gör rätt framöver istället, men det är iofs inte lätt när man inte kan se den långsiktiga effekten av den.

Imorgon ska jag åka till Örebro. Börjar 8.00 och måste ta bussen. Känns lite halvjobbigt! Blir en väldigt tidig morgon imorgon mao.

Nej.. borde nog fortsätta förbereda mig inför opponeringen.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Fia

hallo!

du får bevara dom fina minnena som denna termin gett dig och se fram mot att du snart är klar med skolan och att nya möjligheter ligger framför dina fötter! :)



Jag skulle också egentligen till örebro imorgon, men nu har vi nog ställt in det.. vi har skrivit ett pm som vi trodde vi skulle behöva fixa på imorgon.. men inte fått någon feedback från läraren.. så well.. om jag skulle åka så skulle jag ta bilen.. blir det så så ringer jag dig! ;)



Nu är det snart sommarlov! :)

kram!

2009-05-28 @ 15:01:37
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0