Burger king krona och Pissa på katten

Japp, igår hade vi fetingfesten hemma hos mig.
Vart endel ändå.. vi blev lite nervösa att de skulle bara bli ja o Anna  men de där hade vi fel!
Sandra o Jessicka kom, dock utan sodad :( Kul o träffa dom iafl... inte igår direkt. Blev väldigt glad när Jessicka stannade så pass länge som hon gjorde (Nybliven mamma o allt) Line var ju en given gäst, hon tog med tre kompisar som vi inte hade räknat med, en av dom var en kille så han spräckte tjejbubblan lite :P Lisa J kom samt hennes syster plus två flummiga flickor! Träffade dom förra helgen o är ett kul gäng! Kära Elin L kom en sväng, var underbart kul att hon kom! 100 år sedan vi sågs och tiden rann iväg fort tyvärr... hoppas vi kan skärpa till oss med kontakten, vi är ju faktiskt grannar! Sedan kom Maja o Frida såklart! Väldigt skoj gäng vart vi och ölkubb vart det i parken. Mitt lag rå förlorade två gånger :(

Vi lekte "Jag har aldrig" leken väl inne fast jag var typ inte med.. vet inte vad jag pysslade med när dom andra spelade.. letade efter mitt dricka som folk snodde hela tiden :P Välkomsdrinken var extremt god och lyckad iafl och folk älskade den!!

Mot kvällen dansade alla flickor o vardagsrummet till låten "Time of my life", dirty dancing! Anna o Majja gjorde en flying men gick inte så bra. Kul var det iafl.

Några av oss gick senare in till staden. Det var poliser i hela stan och mitt som det var stod vi öga mot öga med två unga polismän. Antar att dom hejja på oss för att vi var så snygga.. för de va vi som fick säga tillslut: Nej vi har inte tid att prata med er mer, ska på krogen men jobba på! - Okej då, svarade dom. Skitledsna!
Dom tyckte dom va så coola med sina polisuniformer.  :)
På ankan spelade jag för första gången på krogen, kortspel. Jag hade flyt! Vann lätt fast jag inte riktigt förstod så mkt. När ja sedan skulle växla in mina pengar i baren försökte hon lura oss.. och ge oss 150 spänn för lite! DÅLIGT!  Bara för att man har druckigt akohol så försöker folk lura en.. är det en vanlig taktik eller hade hon helt enkelt inte G i matte?
Nåväl.. Anna tjata om mat ganska snart så vi drog till burger king och köpte de största vi hittade. Jag la till med en brownie med glass oxå!! Sedan fick vi tre burger king kronor som vi lalla runt med hemåt, medans vi rappade "Pissa på katten".

Hade väldigt kul igår. Kände mig fri som en fågel, eller som ett barn utan bekymmer. Levde i nuet och ja hade skoj!

Imorgon startar verkligheten igen och det blir fokus på mitt PM som jag inte riktigt får någon fart på direkt. Letar teorier som en dåre men hittar ingen lämplig! Behöver hjälp tror jag!

Nu ska jag äta lite ost/skink/broccoli paj som jag lagat!! Mums!
Hoppas ni haft en kanonhelg!!

Julijas kattungar!



Elin och Sandra





Kommentarer
Postat av: Fia

verkar som ni hade riktigt röjig och trevlig tjejkväll.. trisst att ja missa..! :/

2009-05-19 @ 19:23:56
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0