9 dagar kvar

Av min praktikperiod. Nio små fjuttiga dagar, som går så oändligt fort ;(


Lyckligaste terminen i mitt liv är snart slut.,,,


Det är som dom säger, tiden går fort när man har kul! Och kul har jag verkligen haft!
Och lärt mig har jag verkligen gjort! Seminarieuppgifterna var väldigt enkla och mitt PM skrivande som jag har bävat för hela terminen, gick väldigt lätt den med. Iofs ska jag väl inte säga något än då opponeringen är på fredag, men den kändes ganska bra och gick lätt att skriva.

Sommaren är snart här. Har inga planer än. Måste man ha det? Blir ju bara stressad. Lever livet som den kommer och accepterar alla nya tankar som jag får istället för att slår ut dom.

Är ganska lycklig :) I alla fall till den 5e Juni :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan Linda



Mina planer för veckan ändrades visst och självklart har jag lust att träffa dig på fredag efter seminariet. Bara att du slår en pling :)



Kramis

2009-05-25 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0