Solen skiner, Hurra!

Åh helt fantaskiskt väder. Jag är ledig idag. Ska egentligen läsa men motivationen till de är inte så hög just nu. Det gör inte så mycket. Har ganska mycket tid på mig och det känns bra. Har tagit tag i andra saker idag som jag inte hunnit gjort under praktik dagar, exemelvis; Sökt jobb. Såg att de har massor med biståndsbedömar jobb ute nu inför sommaren i K-d. Söka söka söka. Nja min ansökan var väldigt kass så får väl inte nå jobb ändå. Ser ju faktiskt fram emot att va ledig i Juni men få månadslön ändå :P
Senare ska jag ta en låångis med Zeke, gubbholmen väntar på oss. Senare ska jag nog städa lite o boka tvättid. Sen blir det träning och lite solning på friskis. Lovely! Om två veckor drar vi på Ålandsresan o då gäller de o va snygg inför gubbarna.. haha medelåldern är väl 50-60 plus?? :) :)  (Nu hör jag Anna Jern skratta!)

Lägger in lite bilder från Helenas o Lines besök för några helger sedan! Enjoy








Kommentarer
Postat av: Fia

fina bilder på er... men not på min mage, haha... huja.. dags och göra nåt åt den kanske.. ;)

2009-03-19 @ 18:56:11
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0