God fredag

Hej o Hallå

Idag gick jag hem tidigare från praktiken. Martin skulle ha bilen. Egentligen var jag upptagen på praktiken och kände att jag inte hade tid att åka hemåt men men... Märtan skulle jobba och det är ju viktigt det med.

Igår kväll åkte jag hem till Anna. Vi vandrade ner mot vänern och släppte loss Zeke som var överlycklig över friheten att få gå ut till vattnet. Det var mysigt att sitta där. Som förr! Doften och allt hängde ihop med känslan av att va en liten tonåring igen. På senare tid har jag haft en liten känsla av att vara tonåring igen.. och jag är livrädd för att bli vuxen. Jag lixom försöker finna meningen till livet. Jag undrar hela tiden var som gör andra folk lyckliga. Det är ganska fashinerande vad folk är nöjda egentligen.. för så lite ( Som egentligen är så mkt!)


Helgen är snart här. Ikväll kommer min väninna Helena hit. Utan bil är det rätt trist på vänfronten måste jag säga.. (Pik till Anna att du får skynda me körkortet) :O
Helena kommer hit efter jobbet iafl. Hon var baksugen. Krämbullar/Parisebullar/Vaniljbullar skall vi fixa ihop ikväll. Receptet räcket till 18 bullar så vi lär ju bli rätt mkt på tjocken. 
Jag tänkte även bjuda henne på lite rött och även visa henne The Strangers.. den bästa skräck filmen som finns!!!

Imorgon är Martin borta halva dagen. Jag har ingen aning om vad ja skall hitta på. Egentligen borde ja gå iväg o dansa nu men jag e lite trött oxå. Kanske blir det en liten bed time för min del. Förhoppningsvis åker jag hem till syster med familj o hälsar på. Har inte vart där på länge nu.. Beror på magsjuka/förkyldning o annat som ja e rädd för som har spridit sig därborta och som inte verkar försvinna hehe. Men nu får ja lida mig igenom detta. Iofs vill jag inte bli sjuk till Ålandsresan som blir till veckan.
Får förbereda me lite kiwis. Nej nu blir det nog en power nap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0