Uttråkad, utmanad av Petra

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? Martin
3. Hur lång är du? 170 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Låt den rätte komma in
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och från vem? Våra bästa år nu :-), Av Anna haha
7. Vad är dagens planer? Tycka synd om studenterna som står i regnet på torget, och städa
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMSa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa 
12. När vaknade du idag? Sent, halv elva
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Mår bäst när jag har nära till skog och vatten
15. Vilken plats föredrar du minst? Ja du.. vet inte riktigt!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Min examen är klar så jag är nog mitt uppe i min karriär! :) Bor fint och mår gott hoppas jag!
17. Vad skrämde dig som barn? Inte mycket egentligen.. Men döden skrämde mig då, lixom nu oxå!
18. Vem fick dig att skratta senast? Zeke
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bägge
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Varierat, oftast utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre, två är mina
23. Hur många landskap har du bott i? Två, Närke och Värmland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, jag tål inte sprit men de visste jag inte innan...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota :)
26. Är du social? Ja det är jag nog.. och kan även trivas med att vara själv.
27. Vilken är din favoritglass? Tip Top och gammeldags (Stor våffla, tre kulor, grädde och jordgubbssås)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av studie lån och ta med syster utomlands.
29. Tycker du om kinamat? Ja, men inte när det blir för mycket.
30. Tycker du om kaffe? Yes!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och Juice
32. Sover du på någon särskild sida? Nej.. på rygg!
33. Kan du spela poker? Japp, vann 100 spänn igår :)
34. Tycker du om att mysa? Ja vem gör inte de?
35. Är du en beroendemänniska? Ja, vem är inte det????
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej..
37. Vill du ha barn? Ja, så småningom.
38. Kan du några andra språk än svenska? Tjaaa.. engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag och Jossan körde av vägen på vespa.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet såklart!!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Smink :) Kläder och skor!
42. Äger du dyra smycken? Ja
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Cornflakes
45. Vem är den roligaste människan du känner? Torsby Stefan även kallad (Tingeling), Soad, o Line är rätt skoj!
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt knä
47. Vad har du för ringsignal? Bobby Darin, Split Splash
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ne.. eller jo en krage i spets
49. Flirtar du mycket? Nej, men mitt ständigt glada humör får nog folk att tro de misstänker jag.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På nöjesfabriken 
51. Kan du byta olja på bilen? Självklart!
52. Har du fått fortkörningsböter? Mmm
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det var nog Klok bok för chefer
54. Läser du dagstidningen? Nja ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej.. men sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag skrev: Gudars skymning...?
59. När var du i kyrkan senast? Längesen.. syrrans bröllop tror jag 
60. Vilka personer utmanar du? Alla som känner att dom vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0