Pissa mera...



Jo tack!!
Var rätt pigg imorse, även om jag vart vaken sen sju. Solen sken in i mitt sovrum och jag tänkte: Yeees, nu ska jag ta mig en helt underbar promenad i solen med min gulliga hund! Jag satte på mig skorna och med ipoden i öronen traskade jag ur. Fåglarna kvittra (fast de hörde jag inte men dom mima iafl). MEN SÅ:

Någon ropar mitt namn. Jag har hunnit typ 100 meter från lägenheten. - Vem känner jag på Herrhagen?´
Vänder mig om och ser den där korv hunden med sin matte som jag träffat 1000 ggr denna veckan och som jag har börjat undvika. Är de matten till hunden som ropar mitt namn? När har jag sagt mitt namn till henne???
Jag stod där som en fågelholk och såg ganska allmänt dum ut. Men sen ser jag en söt tjej med sin söta man brevid och den übersöta bebisen brevid korvhunden, det är ju Fia och Daniel! Glad skuttar jag dit. Har jju inte träffat dem på skit länge! Zeke moppsa sig mot D och jag vart orolig över en sekund men sen vart det lugnt! Prata en kortis tills min gulliga hund helt plötsligt stryker sig mot Fia, lyfter upp benet och pissar henne på hennes vita strumpor o skor!!!
Jag dog!! Ville skuta mig där och då!! Jag vart så chockad att jag glömde bort va Fia hette!!
Bad tusen gånger om ursäkt men va gör de.. hund**jel pissa henne på foten!

Mitt underbara humör stendog och jag, väldigt generad, gick med skarpa steg morgonens promenad!!
Nu ska han aldrig aldrig aldrig aldrig mer få pissa ens på ett träd!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Sådär gjorde min mammas tax Eddie, kissade på en kompis machensterbyxor, (han trodde nog det va ett träd)... Inte mycket att göra än att be om ursäkt..

2009-06-18 @ 21:38:10
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0