Andra semesterdagen 2009

Ja då har min första och enda semestervecka dragit igång. Känns härligt men den skulle kunna vart bättre.
Saknar nämligen ett par saker som skulle kunna gjort semestern oerhört mycket bättre!

1. Pengar! Fick bara typ 75% av mitt csn lån i maj och dundermycket räkningar och för att spä på lite så:

2. Är vår bil trasig! Den läcker olja och är inlämnad på service, vilket den har vart nu i typ 2-3 veckor? Börjar bli ganska jätte jobbigt, stressigt oxå eftersom man inte vet vad slutnotan på den kommer hamna på! :O Sen är jag fast i lägenheten eftersom jag har hund som jag då helst vill ta med mig om jag skall till någon! Alla mina polare bor ju på hammarö:(

3. Vädret! Okej, skönt nu på kvällarna när solen tittar fram något men det är tyvärr lika kaltt ute som en sen septemberkväll! Why??? Sluta upp med detta nu!

4. Hade ju varit lite skojigare att ha semester med någon oxå. M jobbar häcken av sig denna veckan. Mina vänner.. oxå eller så har dom inget körkort och kan komma till mig. Är lite drygt att det alltid måste bli jag som får åka :( Och nu e man fast!

Jaja.. nog om mina klagomål! Idag har vi vart hemma hos Marcus och Anna samt barn. Fikade fejkad med väldigt god rabarber paj! Mums! Insåg att jag bör börja banta igen! Mjo den diskussionen kommer alltid när vi är där på besök. Hehe.. ja o anna är ganska lika på den fronten!! Vill så gärna men motivationen måste verkligen vara på top. Sen är det rent allmänt dyrt att banta fast å andra sidan äter man ju inget annat heller. Men jag har lärt mig av mina misstag, så skall jag nu utsätta min kropp för denna bantningskur än en gång så måste jag se till att träna! Visst jag var ju über duktig på mina promenader sist men dom vart ju så tråkiga efteråt, när jag var klar med bantningen. Sen gäller det ju att verkligen inte låta sig gå tillbaka till samma jävla spår igen!!! Men.. är det värt att banta hela sommaren när det är finns så mycket kul att göra med fokus på med mat och dryck!!!

Nej jag har i alla fall gjort nått vettigt idag! Börjat slipa listorna här hemma för imorgon tänkte jag ta att börja måla dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0