Vinden har vänt

Ja, det må jag säga! Åt många håll!

Men det har väl hänt två stora saker den senaste tiden

1. Martin fick jobbet i Sunne. Han blir biträdande verksamhetschef över ett privatägt behandlingshem samt enhetschef över två avdelningar, ssg 100%. Jag vart rå avundsjuk och kunde inte riktigt förmå mig själv att bli glad. Har längtat efter nått eget utvecklande så länge att jag nästan gav upp där ett tag.. hoppet om jobb alltså :P

2. Förut ringde andre enhetschefen från min praktikplats. Hon och socialchefen undrade om jag var intresserad av ett vikariat som enhetchef på 50% som startar i oktober och fram till slutet av 2010.... Ja, ni behöver ju inte ens gissa vad jag svarade!!!!!




Kommentarer
Postat av: Kaka

Grattis!! Fast.. vad gör en enhetschef?

/kollnoll

2009-07-17 @ 14:43:50
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Fia

ååå grattis! :) tänkte nästan att det va där! åå va avis ja blir, MEN såklart superglad för din skull! grattis igen! och tänk vilken bra för tidig födelsedagspresent du fick då! :)

kram

2009-07-21 @ 15:19:38
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Stönig lillebror

Grattis Syster, det var du värd ;D.

2009-07-23 @ 10:49:46
Postat av: Jossan

Super Grattis!! :)

2009-08-05 @ 00:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0