Tiden går så fort

Tyvärr blir inte livet som man tänkt sig...
Man väljer sin egen lycka...
Varför gör de så fruktansvärt ont att inte välja den lättaste vägen?
Vad har jag gjort för fel? Varför väljer jag fel vägar?

Har haft många jobbiga berg som jag bestigit genom åren. Som liten har man fått gått själv och letat och letat.
Trasig i själen och knappt stående har jag ändå funnit vägen upp till toppen.
Men nu har jag mött det största berget. och jag tror att jag kommer dö av syrebrist på vägen.

Jag faller bakåt och ingen tar emot mig. Inte ens dom närmaste.
Vem kan förstå mig?

Jag var halv när jag gav upp, i hoppet om att bli hel...
Men hittar inga strån som hjälper mig upp. Jag kämpar. Jag lider. Det är tungt.
Blodig om händerna o hjärtat
Med saltsmak mot mina läppar av tårarna som ständigt droppar mot min kind.

Det gör så ont, så fruktansvärt ont!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg :)

2009-07-26 @ 21:56:04
URL: http://miniiida.blogg.se/
Postat av: line

ja den var fin men dyster ! blir ledsen när du skriver sånt linda, om du mår dåligt mår ja dåligt också.. i´m a single ladies woohooo wohooo :P

2009-07-27 @ 00:11:23
URL: http://shabbyshic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0