Lycka!

Ja, idag har livet varit en fröjd.
Har haft en toppen dag på praktiken, även om jag inte har slitit ihjäl mig om jag säger så.
Jag får som sagt fortfarande väldigt bra respons på praktiken... ibland blir jag nästan generad av kommentarerna.. "Är jag verkligen så bra?"

Är oxå väldigt glad över bilderna på den nyfödda flickan W som F har lagt in på sin blogg. ÅÅÅÅÅå! Tokigt sööt!

Sammanfattningen av dagen är att varenda minut nästan har inneburit glädje och känsla av meningsfullhet. Kul!
Nått neg kan man väl skänka till min lärare på uni som inte förstår mina mail... flummbulle!!! Har skrivit tre maill till henne nu där jag frågar om hon har fått min studieplan än ( som ja skicka första praktikveckan) Hon svarade idag:
Oj, jag trodde att jag hade svarat på ditt mail, ursäkta mig. Du har hamnat i grupp....etc etc.. OCH GLÖMMER OCH SVARA ÅTERIGEN PÅ FRÅGAN ANG STUDIEPLANEN. Sånt blir jag ju tooookig på!

Idag fick jag se solen igen för första gången på länge. Våååår!! Kände en stark doft av vårblomma när jag var ute med Zeke förut med.. hur kan de stämma?? Jag och dofter.. tror de spökar i näsan ibland men det var en enormt tydlig blom doft!

Jag vill göra så mycket saker!! Å längtar utomlands.. kommer få sån abstinens om jag inte får åka i år.. (åker ju alltid utomlands  minst 1 gång/år. Hmm sommaren kanske??


JAJA.. nu ska ja äta paj sen blir de Revolution Road som gäller för hele slanten!

Over and Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0