Fyra veckor kvar..

Ja, nu börjar denna praktikperiod ta slut, ialla fall hos enhetschefen på Sannerud. Det känns sorgligt måste jag få erkänna! Kändes som jag nyss kom hit. Jag har hunnit gjort massor, men vill ändå hinna med mycket mer, och hur skall jag hinna med det? Vi prata på hur de skulle bli om jag kunde få ta hand om en egen avdelning. Med stor entusiasm svarade jag ju självklart att det  skulle vara kul. Eftersom vi kom på detta idag så kanske det inte hinns med, men vi får se.
På fredag har jag mitt första litt. sem för denna terminen. Ser inte fram emot det värst mkt då jag tänker att jag kommer missa en praktik dag!! Jag har inte pluggat värst mycket under den här tiden heller utan jag vill bara till praktiken! Kommer jag att trivas lika bra i Kristinehamn på LSS enheten? Hur mycket kommer jag att sakna den här verksamheten?
Jag får ont i magen när jag tänker på det!

Kommentarer
Postat av: Fia

Åååå gumman! va kul att du trivs så bra, men oj jag får nästan en liten tår i ögat för att din period snart är slut! gaah önskar att du kunde ha varit på samma plats hela terminen, men det blir säkert, hoppas jag, bra i kristinehamn också!



nu ska jag ta tag i min egen praktik, kommit lite i skymundan iom att jag varit sjuker...



hur har du det i helgen? kanske hinner ses en sväng på lördag?

kraaam

2009-02-26 @ 12:32:12
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hejsan Linda...



Jag är tillgänglig och vill gärna träffa dig. Vad sägs om en fika på stan efter ditt seminarium? Är lite trött på kaffet på skolan efter att ha tillbringat vääääldigt många dagar där den sista tiden.



Kram på dig

2009-02-26 @ 14:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0