En grå morgon

Vaknade vid sextiden i morse. Var väldigt trött. Både jag o min sambo inser att vi behöver en ny säng. Vi har ont i nacken varje morgon och de är inte alltid en fröjd att slänga sig i sängen på kvällen. Kan iofs bero på kuddarna... Hmm bör undersökas.
Hur som hellst, Jag var dundertrött imorse. "Måndagar... jag gillar inte måndagar" Han jag tänka ett par ggr.

De tog emot när jag kom på att jag skulle duscha på morgonkvisten oxå. Inte för att ja inte gillar o duscha.. tvärsom! Men däremot så ogillar jag skarp när de hänger tvätt i hela badrummet och man får glida in som den smidiga ninjan jag absolut INTE är kl sex på morgonen. Bang bom krach o wiiihaaa.. så låg jag på magen i de stoooooora badkaret som knappt får platts med mina lår "Måndagar... jag gillar inte måndagar" Han jag tänka ett par ggr till.

Efter dusch smög ja ut i hallen.. Wiiiiii kallt. In i duschen igen. Arg. Hur fan kunde de bli så himla kallt i lägenheten. Funderade ut en plan på hur jag skulle kunna undvika att min gåshud skulle spridas på min kropp. Gåshuden kom ändå eftersom latmasken Linda inte orkade springa 2 m till sovrummet. Tyvärr hade jag heller inte planerat morgondagens kläder som jag alltid annars brukar göra. Såg ingenting eftersom våra energilampor tar 45 minuter på sig att tändas....GAAAh "Måndagar... jag gillar inte måndagar"

Väl på praktiken hade jag en till kanondag. Mådde lite dåligt stundvis och funderade på ifall jag mår illa av de 5 kopparna kaffe ja hade fått i mig innan lunch samt inget "rent" vatten. Kan ju inte va så bra för magen?!
Hade en till anställningsintervju idag fast med min handare denna gången. Sedan har vi vart på möten sedan har jag pysslat med semesterplaneringen återigen. Snart ska vi ta tag i o komplettera verksamhetsberättelsen och även skriva förslag om projektet till socialnämnden som vi två ska pyssla med ihop, spännande.

Helgen har förövrigt vart bra. Kladdig tigerkaka bjöd ja på hos syster yster. Vi fikade och myste framför soffan. Var mysigt!!! Längesen jag var o besökte henne nu.. dåligt av mig måste jag säga!!
Sen vart de ett jadrans stressande som kom måste ja säga. Hämta Anna efter Marie besöket. Sen vart de en bärs på min balkong i solskenet.. MMM.. Sen skulle vi sminka oss.. och ja sminkar oftast Anna när vi ska ut. Jag gör de gärna eftersom ni alla vet så älskar jag ju smink. :P
Sen vart de att fixa middagen snabbt eftersom klockan hann ticka. Åt.. mer bärs sen in till Färjestadmatchen.
De va väldigt spännande att få vara med första gången:) Tyvärr bjöd ju Färjestad på överklassering och de vaa ganska tråkigt i slutändan måste jag säga.. ja han till o med gäspa ett par ggr.. :( Vi drog till baren o drack bärs istället.
Väl på herrhagen igen hittade vi Martin, Marcus o Mogens. Dom stannade inte länge eftersom dom skulle på "tjej"fest haha. Vi drog senare ut på Koriander som tyvärr vaa ganska dött... Iofs va ja o Anna rätt döda vi med efter en så lång kväll så efter 20 min.. dvs typ halv ett så drog vi hemåt.. Med MAT såklart! :)
Ja somna säkert strax innan halv två?? Martin kom hem vid halv fem på natten. Han o Mogli hade nog en av sina djupa filosofidoskussioner på Fahlgrensgatan haha.

Imorgon är jag ledig. Tandläkarbesök väntas. Sedan är de dags att på allvar söka sommarjobb!!

Mosters tös!

Zeke Varg


Kommentarer
Postat av: line

linda! man blir trött av att titta på killar i svettiga.. illaluktande hockeykläder :P som springer runt i isen o lallar :P haha

2009-02-17 @ 07:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0