Tusen tankar och en mardröm

Mm det är så det känns just nu! Det känns faktiskt som att jag har vaknat o befinner mig i den värsta mardrömmen.
Har iofs skapat denna mardröm på egen hand så jag borde ju nästan veta vart det ska leda. Men det gör jag inte!

Pratade med en kär vän igår. Alla mina bekymmer kan jag lätta för honom och han beskriver oftast rent psykologiskt vad som händer i kroppen och i hjärnan när man befinner sig i min situation. Han löser inte mina problem och vägleder mig inte åt något håll, däremot får han mig att förstå varför jag och andra beter sig som vi gör i nuläget! Förståelse är ett starkt ord och fast jag är en stark människokännare så kan jag inte förstå mycket just nu..

Just nu är min sinnestämning ganska hård. Jag börjar vackla i situationen samtidigt som jag är jätte arg åt en annan situation. Yr i bollen minst sagt. Om du bara visste vilken sits jag är i skulle ni förstå att bara stålkvinnan kan överleva det här utan att fälla en tår.

Hur som haver. Jag ska spy ut lite ilska inför Anna sedan när vi tar cykelturen in te stan. Sedan skall jag vara glad resten av kvällen!

Bjuder på några bilder från helgen (A-Bombers)










Kommentarer
Postat av: Fia

kram till dig!

2009-08-05 @ 22:39:07
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0