Tur att man har vänner

För vad skulle man göra annars? Tydligt att vissa därhemma inte står på min sida i alla fall.
Och visst har jag nu förstått att vi människor är olika!! Jag hade ju inte tänkt likadant som vissa gör..
Ååå elaka människor!
Nåväl.. alla kan ju inte vara lika bra som jag!

Hur som haver. Jag börjar strunta i det nu. Jag gör mina val här i livet för att jag strävar efter lycka.
Man kan leva i en grå zon och va nöjd med det man har.. jobb, barn etc. De som jag inte har än vill säga :P
Men jag kommer nog aldrig bli den där svensson typen. Och det ska ju inte du må dåligt för lixom jag mår inte dåligt över att du är svensson!!

Det känns som att M har fullständigt accepterat mina val här i livet. Detta gör mig lycklig!!
Han kanske bara håller minen.. men ändå så kan jag se lyckan i hans blick oxå! Det är såå skönt att vi är så bra vänner!


Igår fick jag ett mail av min handledare. Han har vetat om min oro för jobbet och att de tagit så lång tid till v 34 då cheferna skulle höra av sig. Han skicka ett mail igår och lugnade ner mig och sa att det var helt klart att jag skulle få jobbet som enhetschef! Jag är glad!! Ekonomi och jobb behöver jag alltså inte oroa mig för nu.
Det är bara bostad som fattas då..

Letar fortfarande. Har fått erbjudande om två mer eller mindre skabbiga studentbostäder på Herrhagen. En tvåa och en etta. Jag har tackat nej till båda. Hur ska jag kunna bo så?
Huset såg ju fallfärdigt ut! kbab drygar i vanlig ordning. Kul att man vart medlem i 100 år och när man behöver få en lägenhet så får man inte det... tack!!

Ska bli dunderkul hur som helst att komma tillbaka till skolan igen!!
Åååå vad jag har längtat efter klasskamrater!!!!!!

Nu ska jag dra!! 2 pass kvar som pers. ass sen är jag ledig!! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Fia

jag tycker du är otroligt stark som följer DITT hjärta! gör man inte det så blir det bara fel i förlägningen.. ingen annan ska säga till hur du ska leva ditt liv! man ska leva i nuet och ta tillvara på den tid man har :)

Du har mao mitt fulla stöd..



och gött för dig att du får jobbet! GRATTIS! (inte alls avis, hehe! men glöm inte att du utlovat studiebesök... ;)) och det där med lgh, det löser sig nog ska du se! :)

ta vara på ledigheten nu, så hoppas jag att vi hinner ses nästa vecka! (du kanske vill me till örebro på tisdag?)



Gooo kram!

2009-08-18 @ 15:05:23
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0