Livets goda ting

Det ska man ta vara på!
Finns så mycket i livet som kan få en att bli pigg i sinnet på en sekund. Som exempelvis godis o mat :) Speciellt choklad!
Mmm.. hittade en stor choklad kaka i kylskåpet här hos mamma o pappa förut... den ligger risigt till!

Igår hade jag en väldigt väldigt trevlig kväll! Det vart god mat! Trevligt sällskap! God efterrätt! Gott vin!! Dålig film.. haha
såg mkt av den, inte! Jag babblade och sällskapet titta väl, försökte åtminstonde. Blev väl tillsagd att titta på filmen ett par ggr haha!  Action är inte riktigt min kopp of the.. även om Dicaprio var med! Försökte 100 ggr att koncentrera mig på rullen, men då började ögonen rulla istället och jag insåg att jag var super trött. Sprang o gjorde ett par koppar kaffe, som de visst hamna lite päron konjac i. Vet inte om de va bra eller dåligt. MEN: Jag sov som en dö säl inatt. Vaknade av att jag saknade mitt dun täcke!! Frös!! Och kände mig sjuk!
Och när ja vaknade vid halv nio imorse så var jag fan sten sjuk oxå!! Förkyldning igen. Antar att det är lite psykiskt det där. Ansiktet hade svullnat upp till dubbla storlek och det pep i min näsa när jag andades! Helo sexy! Min kropp vet att jag kan va sjuk nu då jag inte skall jobba mer.. så nu släpper den nog på allt. Förkyldningen har legat och lurat bakom hörnet länge länge. Bara de inte är svininfluensan :P

Drog till Plantagen förut med med P och M. Bytte lite varor. Sedan ringde Neniz o fråga om ja ville me o handla soffa som hon hade tänkt att jag skulle handla. Sen hade även söta hon hittat 2 bilar på blocket som ja nog ska kolla på. HAHA.. söt hon! Hon vill med imorgon då ja ska kolla på lägenheten från kbab som jag fått ett hyreskontyrakt på, fast jag aldrig sett den!! SMARt! Ja tacka ja till en lägenhet för att visningen var förra söndagen kl 11, men då hade jag inte tid. Och eftersom jag låg en miljon med poäng under den högsta så tackade ja ja då jag visste att det redan va kört! SÅ FÅR JAG DEN.-.-
Så imorgon ska vi inspektera!

Ikväll blir det kräftor i högsta hugg och en o en annan öl! Men skall ju upp imorgon till visningen så de blir ganska lugnt!
Nu blir det strax en långpromenad med zeke i spåret!!
Tjaoo



Kommentarer
Postat av: Fia

åå nice med lghen! hoppas att den är bra nu då! vart ligger den? säg till om du behöver någon hjälp med flyttningen! Jag kan bära en hel del faktiskt! ;)



vin tycker jag det börjar bli dags för..



kram på dig goding!

2009-08-22 @ 23:30:56
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0