Att överlämna någon man älskar

Älskade lilla du! Det är nog varmt åt dig idag! Du sover mycket på golvet, och ute vill du bara vistas på kvällen!

Då springer du gärna runt och är glad. Jag hör dig skratta. Jag hör lyckan!!

Älskade lilla du! Så många skratt du spridit till oss. Så mycket glädje.. nu leder detta till en stor sorg!

Älskade lilla du. Ska du fara ifrån oss? Så som jag har vandrat i eviga kvällar med dig. Som jag har bråttats med dig, skällt på dig och du på mig. Som jag har skojat med dig, lurat dig, lekt och givit glädje.

Älskade lilla du. Ska jag vandra själv framöver och du med någon annan? Tomt  och tyst, ingen som drar mig framåt? Ingen som väcker mig med glädje på morgonen. Ingen som alltid är glad över min närvaro när jag kommer hem??

Du blir svårast att lämna!! Jag kommer sakna dig så!!








Zeke ligger ute på blocket :(

Kommentarer
Postat av: Fia

usch och fy vilket jobbigt beslut!

2009-08-11 @ 11:36:32
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0