Tingeling & Fetingfoten

Mmm.. fina smeknamn jag har fått, Tingeling och Fetingfoten! Thanks!

Har haft en kanondag på praktiken. Vart godkänd på mitt biståndsbeslut! Göttans!
Känns som att det är en mer rulians på det yrket än som enhetschef. Med det menar jag iofs att det
alltid finns något som MÅSTE göras! Alltid något pappersarbete som väntar på en. Bra eller dåligt vet jag
inte. Jag älskar ju att jobba så för mig är det ju bra. Åkte återigen till min gamla praktikplats efter den "nya".

Foten har fortf inte svullnat ner :(
Imorgon fyller Helena Dahl hela 22 år! Grattis smulan på födelsedagen!
På lördag blir det öl- freesbeegolf! Ska bli hur skoj som hellst hoppas jag!
Nu.. vill jag söve!


Grattis Neniz i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0