SJUK!

Typiskt!
Idag skulle nya praktiken ha ägt rum. Men istället blir ja dunderförkyld och fick sjukanmäla mig! Jag som längtat så!
Påsken har förövrigt vart bra. Har vart hos familjen nästan hela helgen. I lördags åt vi först hos svärfar med familj. Sedan åkte ja, Neniz, Tina o Line på Mc fest. Det var skoj. Skratta så jag har magrutor idag.. tss!
Martin jobba sön-mån så jag tillbringade dagen hos syskon! Mysigt.
Natten sön-måndag började jag bli sjuker. Typiskt!!
Vill bli frisk nu! HAR FÖRSÖKT MED ALLT! Vitamin B tabletter, vatten, nässpray, alvedon, Fishermans friend, jouice, choklad :) , kaffe, honung, kiwissar, banan. Nu återstår bara glassen. Kommer nog inte bli friskare till imorgon. Fan jag förlorar på att va sjuk! Jag betalar ju massa pengar för att praktisera!! GAAH blir så arg!
Och inte kan jag sova heller... Rastlös är jag... pratsjuk är jag fast orkar egentligen inte prata med någon.

Tips på hur jag blir frisk?
OBS! Tipsa inte om naturprodukter, exempelvis sånna man köper på LIfe etc. Dom biter inte på mig!!













Kommentarer
Postat av: Fia

va fina dina syskonbarn är och härligt ni verkar ha haft det!

2009-04-14 @ 16:13:27
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0