Jävla fot!

Praktikdags idag!
Funkade fint. Fick sitta på min handledares kontor på förmiddagen och mer eller mindre lyssna på samtal..
Gjorde ett hembesök idag. Sen skulle hon på nått rehab möte och jag började svettas så jag tänkte åka hem. Men på vägen drog jag förbi min gamla praktikplats där jag stanna nån timme eller två :) Gud vad jag trivs där.
Mår kasst idag. Har nog bihåleinflammation oxå! Min fot svullnade till som satan förut så det blev Gripen besök.
Har drabbats av en lårkaka på foten. Svullnad kommer äga rum 3-6 veckor, KANSKE MER! WTHFUCK!
Ingen mer finsko mer andra ord, OCH KJOLSÄSONGEN HAR PRECIS BÖRJAT!
Grinar!

Lägger in lite smaskiga bilder från min förkyldning, töreboda och härliga foten!
Enjoy!


Sminkade bort the red nose!


 Hästvalpen!
 Vitsippan, Kärleken min!
Zekes mor och far!
Inge lika!

Soffan



Feting foten
Ingen svullen fot!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

goa foten =) fan vilka söta valpar då

2009-04-20 @ 21:13:50
Postat av: line

usch då vad foten är svullen.. stackare! lider med dig.. lr ja helst inte :P. hoppas att den blir bättre snart :).

2009-04-21 @ 13:14:32
Postat av: Fia

gahhh.. ont! hoppas det blir bättre snart!

2009-04-21 @ 21:50:39
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Helena

hehe söt fot :D Va det den vita och bruna du ramlade av ;D HAHA! Freesbee i helgen nu då :D Du kan ju hoppa på ett ben :D Ja men ha en fortsatt bra dag ! PUSS

2009-04-22 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0