Grönsakssoppa, sista hoppet!

Yes, här görs det soppa!! Mmm doftar gott!!
Ringde nyss min nya handledare och biståndsbedömare i Kil. Hon undra om jag inte ville vara hos henne mer än bara 2 veckor... Hmm.. där fick jag något att tänka på.

USCH.. vill inte vaaa sjuk!! Skriver förövrigt en skitbra ansökan till Mölnbacka.
Synd bara att Märtan kommer ändra på hela innehållet när han kommer hem från Örebro hehe.

Fortf DÅLIGT med tips på hur jag blir frisk! Dåligt med folk som läser min blogg över huve taget. Känns ganska gött ändå. Då har jag inga krav på inlägg heller!!

Har lite ont i magen. Tror ni det beror på att jag slurpat i mig kanske åtta koppar kaffe idag??
Troligtvis! Inte bra!

Kommentarer
Postat av: Fia

kul att du söker mölnbackajobbet... daniel ska oxå.. fast tjänsten eller kanske båda..

ja kommer iaf hålla mina tummar hårt för er och självklart bli super avis om nån av er får det! ;)

2009-04-14 @ 16:16:18
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0