Frisbee golf

Helgen har vart väldigt bra!!
I fredags skulle vi åka till Halmstad vad det tänkt. M skulle köpa en motorcykel.
Tyvärr vart den såld innan vi hann fara. Var väl tur det för hade kanske inte vart så kul att åka dit såå långt med tanke på
att detta skulle gjorts efter praktiktid, dvs efter tre.
Var på Sannerud i fredags. Hade lika bra som vanligt! Efter praktiken åkte jag istället för Halmstad hem till Helena där vi tog en långis med hundarna, som förövrigt fick spår på en katt så vi sprang som galna höns ute på vishan. HAHA. Ingen kondition här inte!!

I lördags var vi först i stan o shoppade lite presenter till Jullan som fyllt 20.
efteråt kom Helena o Mia o hämta mig sedan bärde det av till Mc-klubben där hela gänget väntade.
sedan drog vi till skutberget för lite frisbee golf tävling! Var extremt roligt. Martin var väl överlägsen i vårt lag..
Man vart väldigt varm och svettig efter rundan på 18 hål (korgar) så tips till er som vill göra nått annat än springa på friskis. Var lagomt rund under fötterna när Jullans kalas i kil väntade. Var mycket trevligt och fick träffa på svägerskans nya kille. Trevligt trevligt. Vid kvällningen åkte vi hemåt o Julia, Line, Thomas o Jessicka joinade oss.
Åh vad kul de var att få träffa sina syskon samlade. Skrattad så ögonen var gråtfärdiga!
Avslutade kvällen på det närbelagda Nöjesfabriken.

Igår pluggade jag en stor del av dagen. Vid kvällen åkte jag hem för lite fika hos Anna och det var välbehövligt. Anna är både min kurator och en av mina bästa vänner. Förmodar att ja e hennes kurator oxå. Hon blir lite mer min nu i och med att jag inte har några klasskamrater att spy ut frustration över. Saknar mina gamla klasskamrater mycket. Känner mig väldigt bortglömd :( Tråkigt. Man kanske skulle flytta tillbax?

Vi surfa runt på nätet igår. Letade efter saker som kunde få oss att skratta en skvätt.
Hittade denna videon. Greve dracula charmade oss o vi skratta så vi låg på golvet!!!
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vill inte att du ska känna dig bortglömd. Saknar dig också...

2009-04-27 @ 22:06:31
Postat av: Fia

Det kommer bli bättre för dig till hösten när du är tillbaka i skolbänken igen! Fast då kommer du ju säkert sakna praktiken grymt mycket också!

Jag ska allt se till och ringa dig i slutet av veckan och sen våldgästa dig om jag så måste! HAHA

Kul med festen, hoppas några av de gamla i klassen kommer, vore ju väldigt trevligt! :)

2009-04-28 @ 16:08:10
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Anna

jag skrattar lika mycke varje gång när ja ser gubben =) puss på dig sötnosen

2009-04-28 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0