Bättre dag

Enormt super trött imorse. Trodde jag skulle avlida på praktiken, eller somna framför min handledare.
Startade dagen med ett uppiggande besök hos min handledares glada och muntra granne. Kul dam det där!
Gjorde två hembesök innan lunch. Två lättare ärenden så att säga.
Efteråt fick jag göra beställningsrapporten själv, vilket var ganska lätt. Sedan fick jag skriva själva utredningen/beslutet!
Själv! Efter bara 1,5 dagar så ger hon mig redan fria tyglar och det är ju självklart kul! Sånt får mig på positiva känslor inför jobbet/praktiken! Fick mycket bra respons på beställningsrapporten, besultet hann hon adrig se och skall bedömas imorgon! Spännande!
Foten är lika fet som igår och de vart långbrallan på praktiken idag. No more kjol :(
Åkte till Sannerud efter min praktik idag igen, sa jag att jag trivdes där? Känns som att jag kör upp till uppfarten till mitt hem när jag kommer dit!

Jag och Martin har köpt en tvättmaskin. Vilket jobb det var att få iordning den! Inget som stämmer juh och jag och Märtan har väl inte direkt nån bra samarbetsförmåga! Speciellt inte då bägge är lika envisa! Vi sticks som bin! HAAHA.

Ont i bihålorna nu oxå och vid ett snack med en ssk idag så rådde hon mig att kontakta vårdcentral...Orka?!!

Nu sista minuterna av desperate...
Puss på er!
Ska bli kul me praktiken imorgon! Wihhaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0