Snart kommer tomten

Japp.. nu är den snart här, Julen. Som student gäller det att ligga steget före om man har en familj som är stoor.
I år har vi kommit på att vi ska bara ge varandra en present var, så då behöver denna enda vara speciell. Och jag tänker så det knakar. Storasyster ville att jag skulle måla nått fint till henne.. Vet inte riktigt ifall hon var ironisk eller seriös... Och vad skulle jag då måla??
Hmm.. Ja har börjar kolla i alla fall. Ha hittat en massa roliga saker som man kan köpa till alla mina vänner som är gravida. Böcker som mammorna skriver om sig själva som gravida.. det lät skojs!
Åt mina gudbarn har jag nog hitta en o en annan julklapp. Svårt bara o inte köpa en hel affär åt dom för jag älskar leksaker nästan lika mkt som dom:)

Jag har kommit på tre saker som jag önskar mig.. som ja behöver för mitt välmående :P
1. Årskort på Friskis & Svettis
2. Pengar (alla pengar kommer att gå till pendling till praktiken)
3.En ny almanacka....eller heter det kalender? För hela året 2009.

Sen shabby shic saker går ju alltid hem ;)

Så sööt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0